Jul 6, 2012

स्वार्थ र सत्ताकेन्द्रित राजनीति: भट्टराईविरुद्धको कदममा सहकार्य गरे राष्ट्रपतिलाई नै अनिष्ट

युवराज घिमिरे

राष्ट्रपति डा. रामवरण यादव र प्रधानमन्त्री डा. बाबुराम भट्टराईबीचो द्वन्द्वले अब सार्वजनि रूप लिएो छ। राजनीति दलहरू सम्पूर्ण रूपमा ध्रुवीृत भएा छन्। भट्टराईो पक्षमा उनो सत्ता साझेदार साना दलहरू र रणनीति फाइदाा लागि एकिकृत नेपा माओवादीका अध्यक्ष छन्। अन्य सबै दल भट्टराईले तत्काल राजीनामा दिनुपर्ने र उनले सहमतिा आधारमा आंशि बजेट ल्याउन मिल्ने अडानमा छन् र यो समूहसँग राष्ट्रपतिो सहमति देखिन्छ स्पष्टसँग।

गिरिजाप्रसाद ोइरालाो व्यक्तित्व झल्िने गरी विश्वबन्धु थापाले सार्वजनि गरे'साइ' प्रसंग (आमाले एउटा साइल सबै दाजुभाइ मिलेर चढ्नू/ खेल्नू भनेपछि अरूसँग बाँड्नुपर्ने हो भने भाँच्नु राम्रो भन्दै साइल भाँचेा थिए बाल गिरिजाले) को चरित्र ठ्याम्मै मिल्छ भट्टराईमा। 'म नरहे मुलुमा संट आउँछ, म हुन असम्भव देखिएो निर्वाचनबाट विजयी शक्तिलाई मात्र सत्ता हस्तान्तरण गर्छु र मैले गरेुरामा राष्ट्रपतिले अनुमोदन गर्नैपर्छ' जस्ता सन्देशहरू उनले दिइरहेा छन् लगातार।

तर विगत १० महिनामा उनको नेतृत्वमा सत्तामा जवाफदेहिताो अन्त्य, संविधानभन्दा सत्तालाई माथि राख्ने धृष्टता र भ्रष्टाचारले विराल रूप लिएा प्रशस्त उदाहरण छन्। तर, जंगबहादुर बन्ने उनो खुला महत्त्वाांक्षाो अन्त्य राष्ट्रपतिसँगो टरावमा नै हुने देखिन्छ। उनो असफलता सम्भवत: उनो राजनीति अवसानसमेत हुन सक्छ संविधानसभाजस्तै। र, मैले आँसु चुहाउनेछन् त्यसमा। िनि भट्टराईो पहिचान राष्ट्रघात, सत्तादलाली, भ्रष्टाचार तथा राजनीतिमा मूल्यविहीनतासँग गाँसिन पुगेो छ हिल्यै नमेटिने गरी।

निश्चय पनि अहिले विवाद हुँदैछ : े राष्ट्रपतिले प्रधानमन्त्रीलाई बर्खास्त गर्न सक्छन्? प्रश्नो अर्ो पाटो हो : सैले संविधान र संविधानवादा मान्य तथा स्थापित परम्पराविरुद्ध ुनै व्यक्ति या अहिलेो सन्दर्भमा 'ामचलाउ' प्रधानमन्त्रीले सत्ताो दुरुपयोग गर्यो अथवा राज्य ढुुटीो अवैध, अपारदर्शी र जवाफदेहिताविहीन तरिाले अपचलन गर्यो भने राष्ट्रपतिो दायित्व े हो? मौन र निरीह रहेर त्यसो अनुमोदन गर्ने? या त्यसलाई रोक्ने, परास्त गर्ने जिम्मेवारी समग्र मुलु, जनता र सरारा निायहरूो हो। चुनौतीपूर्ण घडीमा संविधानले 'अभिभावक' ा रूपमा मान्यता दिएो राष्ट्रपतिले ेही गर्नुपर्दैन भन्नु या बाबुराम भट्टराईले जस्तै 'ेही गर्न सक्तैन' भन्ने सोच राख्नु सर्वसत्तावाद स्थापनाो अनुमोदन गर्नु हो।

हो, राष्ट्रपतिले ेही दम चालेो खण्डमा त्यसले विवादमात्र हैन, खतरा पनि निम्त्याउन सक्छ। भट्टराईो सत्ताब्जाो नियत र महत्त्वाांक्षा सफल भएमा राष्ट्रपति उनो भौति ारबाहीो निशानासमेत बन्नेछन्। यो सबै परिस्थितिलाई राष्ट्रपतिले बुझ्नु आवश्य छ। र, त्योसँगै उनले केका लागि 'अभिभावक' बन्न स्वीार गरेा हुन् त? पर्दा राष्ट्रो पक्षमा खतरासमेत मोल्न या त्यस्तो अवस्थामा पलायन हुन? यसो उत्तर स्वयं उनले खोज्नुपर्छ। भट्टराई सबै िसिमा सुझावलाई पन्छाएर पूर्ण बजेट ल्याउन र सत्तामा निरंुश रूपमा टििरहन उद्यत् छन्। सत्ताो दुरुपयोग गर्दै विमानस्थलको प्रबन्धन र नियन्त्रणसमेत निजी फाइदाा लागि प्रक्रिया विधिविहीन तरिाले विदेशी म्पनीलाई दिन उद्यत् छन् उनी। अनि सर्वसत्तावादी चरित्र प्रदर्शन गर्दै सञ्चारमाध्यममाथि निजी र आफ्नो दलो नियन्त्रण स्थापित गर्न हस्तक्षेपारी नीति पनि खुलारूपमा अपनाउँदैछन् उनी। जनताो स्वतन्त्रता खोस्ने, सर्वोच्चो आदेश लत्याउने अनि संसद्ो हत्या गरेर सर्वसत्ता ग्रहण गर्ने उनो अभिलाषालाई अनुमोदन गर्न राष्ट्रपति बाध्य हुन्छन् भन्ने सोच आफैंमा खतरापूर्ण हुन्छ। मुलु त्यसलाई मान्न बाध्य छैन।

एमाले नेता माधवुमार नेपालले राष्ट्रपतिसँग नयाँ प्रधानमन्त्रीो छनोट प्रक्रिया सुरु गर्न आग्रह गरेा छन्। भोलिा दिनमा त्यो अभ्यास सुरु भएमा राष्ट्रपतिो तुलना २०६० असोजमा शेरबहादुर देउवालाई हटाएर राजा ज्ञानेन्द्रले लोेन्द्रबहादुर चन्दलाई नियुक्त गरेदमसँग तुलना हुन सक्छ। तर, यथार्थ े पनि हो भने असोज १८ देखि असोज २४ गतेसम्म गिरिजाप्रसाद, माधवुमारलगायत सबैले राजाो त्यो दममा सहमति जनाएा थिए मौनताबाट र प्रधानमन्त्रीा दाबेदारा रूपमा आफूलाई प्रस्तुत गरेर। माधवुमार'बिन्तीपत्र' त सार्वजनि नै भइसकेको छ।

यसैबीच ज्ञानेन्द्र शाहले शान्ति र स्थायित्वा लागि आफूले गद्दी त्याग गरेो तर मुलु झन् ठूलो दलदलमा फसे, जनताले राजसंस्था चाहेो तर त्यसो निर्णय तथा संस्थाो भूमिा पनि जनताले नै परिभाषित गर्नुपर्ने धारणा सार्वजनि गरेका छन् जनताै बीच गएर भैरहवामा। त्योसँगै उनले दलहरू ०६२-०६३ ो आन्दोलनपछि राजसंस्थाो निरन्तरताो पक्षमा लिखित सहमतिमा पुगेो रहस्योद्घाटन अनि त्यसपछिो अवस्थामा 'स्वचालित' हुनुो साटो नेताहरू 'परिचालित' भएामा दु:खसमेत व्यक्त गरेा छन्। आन्दोलनो अन्त्य सहमतिमा भएो तथ्य सामान्य अड्लबाजी या 'मनसेन्स' ो विषय हो। नत्र मृत प्रतिनिधिसभा पुनस्र्थापना र प्रधानमन्त्रीा रूपमा गिरिजाप्रसादो अन्तिम 'शपथ' श्री ५ ज्ञानेन्द्र द्वारा स्वीार्य हुने थिएन त्यसबेला।

अहिलेो परिस्थितिले असोज १८ र माघ १९ भन्दा खतरना अवस्था सिर्जना गर्ने र मुलुलाई विखण्डनमा पुर्याउने अनि विदेशी चलखेल बढी रूपमा निम्तिन सक्ने संेत पनि दिइरहेा छन्। हुन त त्यसैसँग नेपालो नीतिनिर्माण र प्रत्यक्ष राजनीतिमा विदेशीहरूो संलग्नता बढेो टिप्पणी जनस्तरमा पनि हुन थालेा छन्।

बेलायत या उसो दातृ निकाय नर्वे, स्विट्जरल्यान्ड, डेनमार् आदि मुलुले जातीय विद्वेष फैलाउन योगदान पुर्याएो समावेशी नीति ार्यान्वयना नाममा आदि विषय बहसमा छन् र यीमध्ये अधिांश मुलु सफाइ दिनमा व्यस्त छन्। जर्मनी, जापान, फ्रान्स, फिनल्यान्ड आदि मुलु त्यस्तो विवादमा मुछिएा छैनन्। र, अमेरिाविरुद्ध त्यति मात्रामा आलोचना नसुनिनुले पनि यस्ता बहसमा तथ्यो आशंा बढी भएो देखिन्छ। छिमेी भारतजसरी नै चीनले खुलेर नेपालो अस्थिरता उसो सुरक्षासँग प्रत्यक्ष रूपमा गाँसिएो र सामान्यत: संघीयता र विशेषगरी जातीय संघीयताले निम्त्याउने सामाजि विद्वेषबारे सोच्न उसले खुलेरै नेपाली नेताहरूलाई आग्रह गरेो छ। हालै चीनम्युनिस्ट पार्टीेन्द्रीय सदस्य तथा दक्षिण एसियाली मामिलामा सर्वाधि महत्त्वपूर्ण व्यक्ति आई पिङो नेपाल भ्रमण त्यस अर्थमा त महत्त्वपूर्ण छँदैछ, त्यसले आगामी दिनमा चीनले आफ्नो सुरक्षा अवधारणाअनुरूप खुलेरै नेपालमा आफ्नो वर्चस्व विस्तार गर्ने संेत पनि त्यो हो।

संविधान लेखन प्रक्रिया टुटेो छ। शान्ति प्रक्रिया त्यसबेलासम्म अधुरो रहनेछ जबसम्म माओवादीले बृहत् शान्ति सम्झौताा प्रावधानहरू इमानदारीसाथ लागू गर्ने छैन। भट्टराई र प्रचण्डले त्यसलाई ार्यान्वयन नगर्दा समेत ांग्रेस र एमाले चुपचाप सत्ताा लागि त्यसलाई बेवास्ता गरेा छन्। त्यो सत्ताप्रेरित अनुमोदनारण माओवादीले ांग्रेस र एमालेलाई गम्भीरता र सम्माना साथ नलिएो हो, मधेसेही दलहरूसँग तात्ालि रणनीति समीरण बनाएर।

राष्ट्रपति र प्रधानमन्त्रीो टराब साँचो हो र भट्टराई पछि नहटेमा त्यो ठोर दमबाट रोिनेछ। तर, भट्टराईविरुद्धदममा राष्ट्रपतिले तीन या चार दलसँग राजनीति समीरण बनाए या सहार्य गरे भने त्यसले उना लागि पनि अनिष्ट गर्नेछ, यद्यपि संक्रमणालीन राजनीतिो असफलताबाट उत्पन्न संट र बेथितिलाई सम्बोधन गर्न जनताो हस्तक्षेपलाई तत्ाल निम्त्याउन पनि सक्छ त्यसले।

साभार: अन्नपूर्ण पोष्ट दैनिक

No comments:

Post a Comment